MASIH INGAT DENGAN ALVIN TAN YANG MENGHINA AL-QUR'AN , MENERIMA KARMANYA

Blogger yang tak jarang mengakibatkan kontroversi Alvin Tan yg kini   sedang merempat di Amerika Syarikat di khabarkan sudah terbunuh akibat ditembak. Adakah ini balasan yang pada terima akibat tindakan provokatif yg acapkali dimuat naik melalui media umum?


MASIH INGAT DENGAN ALVIN TAN YANG MENGHINA AL-QUR'AN , MENERIMA KARMANYA


Sekeping gambar yang menunjukkan paras seiras dia yg ditembak di muka telah sebagai viral di media umum. Tapi setakat ini tiada pihak yang mengesahkan laporan yg mengesahkan kematian beliau akibat ditembak pada muka.

Pastinya kematiannya mengembirakan ramai orang akan tetapi mungkin juga info ini tidak benar dan  turut dikongsi sang beberapa portal serta blog yg popular pada Malaysia antaranya Free Malaysia Today

terdapat yang berpendapat tentang Alvin tak perlu pada panjangkan serta dikongsi beserta dengan memuat naik status kebencian masing-masing terhadap Alvin yg kerap menghina kepercayaan  Islam. Bagaimanapun Bila tiada respon dari warga  adakah facebook akan membuang laman Fan page dia?

MASIH INGAT DENGAN ALVIN TAN YANG MENGHINA AL-QUR'AN , MENERIMA KARMANYA



Ada pro dan  kontra dalam melaporkan tentang Alvin. Keprihatinan warga  Islam di Malaysia ihwal kemurnian dan  perjuangan mempertahankan agaama Islam perlu dizahirkan dengan mengutuk sekeras-kerasnya perbuatan Alvin Tan agar tidak akan lahir lagi insan yang memiliki peribadi seperti Alvin Tan pada Malaysia.

baca juga

Netizen FB Di Hebohkan Dengan VIDEO SMULE Dg JUDUL , Yuuuuuuhhh yuuuuihhh jiiiiihhh



Apapun mati atau hayati Alvin Tan tidak akan menjadi kudis buat Islam. Bila sahih beliau mati dampak tembakan... Ramai yg menadah tangan kesyukuran kerana dia layak mendapat pembalasan dewa pada atas apa yg beliau lakukan....

Semoga kita bisa merogoh pelajaran serta nasihat, jangan lupa bagikan berita ini ya

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

Catatan: Hanya anggota dari blog ini yang dapat mengirim komentar.